söndag 25 september 2011

Lek och bus

Igår var jag och tösen hos mormor som bjöd på goda pannkakor med hallon till. Tösen var överförtjust och kunde ha ätit sig mätt på hallon om hon hade fått. Mormor har stickat ett par söta byxor till tösen och är i full gång att sticka vantar som matchar dem. Jag älskar hemmastickat på barn, det är så himla fint och mysigt, för att inte tala om varmt.

Idag har jag, tösen, Josse och Oscar varit i Växjö och lekt på leklandet. Det var himla roligt för barnen. De klättrade, hoppade, åkte rutschkana och gick på upptäktsfärder, precis så som var söndag borde se ut.

I fredags fick jag akvariumet men eftersom vi inte har någon möbel att ställa det på så står det fortfarande i lådan i extrarummet. Vi ska fixa det i veckan som kommer så att vi kan få ett fungerande akvarium så snabbt som möjligt. Jag längtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar