onsdag 20 mars 2013

Onsdag

I helgen badade lilla tösen första gången på babysim. Det tyckte hon var jätteroligt, så jag ser fram emot helgen, när jag ska bada med henne. Vi har satt upp stora tösen för simskola på väggabadet också, det är 8 tillfällen på 4 veckor. Jag tror hon kommer att älska det. Vi badade för någon vecka sen och då var hon som en fisk i vattnet och hon bottnar nu i lilla simbassängen. Hon är så stolt över detta.

Imorgon ska jag jobba lite medan tösen är på dagis och lillkickan är hemma med sin kära pappa. Förhoppningsvis blir jag klar med ett bokslut och kan påbörja nästa. Det är så kul att komma iväg och jobba lite emellanåt.

Idag var vi på biblioteket. Tösen hade superkul, hon lekte i båten, spelade ett datorspel, läste böcker och åt mellanmål. Vi var där i över 2 timmar. Tänk att det kan vara så kul att vara på ett bibliotek. Då har de lyckats måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar