måndag 6 april 2009

090406 - 24+3

Tänk att jag redan är i vecka 25! Det är bara 15 veckor och 3 dagar till bf. Det har hela tiden känts som om det är så långt kvar, visst går tiden fort men ändå, det är ju inte förren i mitten av sommaren. När jag nu tänker efter så är det ju bara 3,5 månad kvar. Året har än så länge gått så otroligt fort, och det har redan varat i över tre månader.

Jag har knappt ont i ryggen alls längre, vilket är väldigt skönt. Jag tror allt att det är en kombination av övningarna som jag fick och att jag tänker mer på hur jag rör mig. Jag sitter ner och tar på strumpor och knyter skorna, jag böjer mig inte i onödan och jag lyfter inte tungt. Det kan vara dessa småsaker som gör susen! Hur som helst är det som sagt mycket bättre och jag håller verkligen tummarna för att det ska hålla i sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar