söndag 10 april 2011

Sönddagsförmiddag

Oj, oj vad veckan har susat iväg. Det är mycket att ta in på jobbet så min lilla hjärna går på högvarv dag som natt. Jag ska skriva en lista sen (jag älskar listor) så jag får en bra struktur i de måsten jag har på jobbet, möten, viktiga datum mm. Sen kommer jag nog känna mig mer organiserad, till skillnad från dagens kaos :) Jag trivs iaf bra på jobbet och arbetsuppgifterna är super! Me like!

Nog om mig. Vi hade föräldramöte på dagis i onsdags med en massa information om hur flytten mellan avdelningarna ska gå till och planer inför våren och sommaren. Tösens dagis kommer att ha öppet i sommar, vilket känns jättebra. Då slipper vi hämta och lämna på ett annat ställe.

Tösen har verkligen visat sina pottkunskaper denna helgen. När hon går utan blöja, säger hon snällt till eller sätter sig snällt på pottan när det är dags. Jag är så stolt!

Nu vaknade den lilla madamen som tog en förmiddagsnap. Sådant kan behövas när man vaknar 05.30 på en söndag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar