fredag 1 april 2011

Mitt nya liv börjar på måndag

Nu har jag arbetat min sista dag på Försäkringskassan och på måndag är det nya tag som gäller. Det ska bli så spännande. Det är både roligt och tråkigt att byta jobb, men jag har accepterat att detta var mitt val och jag valde rätt.
Igår hade vi APT på jobbet. Efter hade de andra ordnat med fika och en bukett med jättefina blommor till mig. De är så underbara och jag kommer sakna allihopa väldigt mycket. Tur att vi ändå arbetar i samma stad så vi kan ses öven en lunch ibland. Komiskt nog firades jag av mycket bättre på en arbetsplats där jag varit i lite mer än 5 månader än på min tidigare arbetsplats där jag var i 8 år. Vad säger det om den tidigare arbetsplatsen? Det är den stämningen som vi hade på FK som jag kommer sakna enormt.

Snart ska jag checka in och bege mig till storstaden för en tjejhelg. Det är tösens och sambons myshelg som har kommit. Helgen är fullspäckad med roligheter, jag hoppas jag hinner andas emellan alla skojiga aktiviteter. Men innan dess ska vi leka med våra bästisar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar