onsdag 11 maj 2011

Sweden rock stundar

Imorse tog tösen sovmorgon. Jag gick till jobbet strax efter sju och hörde då henne ligga och prata i sin säng. Jag trodde att tösen och sambon gick upp strax därefter men de somnade om båda två och vaknade kvart i nio! Ibland är det visst skönt att sova.

Snart är det dags för SRF, det är mindre än en månad kvar och jag försöker planera in lite barnvakter. Det ser faktiskt ut att fungera och om vädret är bra så ska tösen få följa med lite på dagtid, så att hon kan busa med sysslingarna som bor på campingen. Det ska bli kul!

Det är som vanligt, dagarna springer iväg och vips är det helg igen. Jag förstår inte vart tiden tar vägen. Snart är det semestertider och födelsedagar. Tösens kalas har jag redan börjat planera men vi har inte bestämt vad vi ska köpa till henne ännu. Hon har en lång önskelista liggande någonstans, det gäller att vara förberedd!

2 kommentarer:

  1. Dela med dig av den önskelistan då =)

    SvaraRadera
  2. Vet inte om det räknas som variation om man inte hinner äta frukost. Men dock så får du ju inte samma rutin varje morgon om du hoppar över någon dag så det kanske räknas.

    SvaraRadera