tisdag 29 april 2014

gympauppvisning

I helgen hade tösen uppvisning med gympan. Det gick jättebra och hon hade roligt. Lilla tjejen fick vara hos barnvakt, där hade hon det roligare än hon haft i stillasittande läge i två timmar. Nu är det bara simskola som fritidsaktivitet några veckor till.

Jag beställde kläder till barnen för ett tag sen och snart är de på väg hoppas jag. Det ska bli så spännande att se dem.

Imorgon är det valborg och då kommer mina föräldrar hit och grillar med oss. Mysigt och enkelt. Innan dess ska vi till bvc för vaccination av lillan. Sist reagerade hon inte på sprutan men jag har en känsla att det inte går lika smidigt denna gången. Jag ensam med båda barnen där stora tjejen har blivit smittad av min sprutfobi. Jag håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar