onsdag 9 april 2014

Om man ändå fick svära...

Då hade jag skrivit något annat än fy bubblan vad ont jag har. Av någon anledning fick jag för mig att jag skulle springa in till stan igår och hämta cykeln på jobbet. Jag ville helst slippa åka buss i morse eftersom det är så många andra som gör det på morgonen. Usch vad svensk jag är...

En lagom runda på 5 km blev det. Tänkte bara inte på att det var ett halvår sen jag sprang. Väl framme vid jobbet hade jag ju en halv mil hem också, uppför... Jag stretchade men det hjälpte inte fullt ut kan jag lova.

Alla mina stackars benmuskler värker. Jag går som om jag vore 90 och kan inte böja benen utan att det känns som att jag ska ramla ihop. Hemvägen idag tog extra lång tid kan jag lova. Morgondagen vill jag inte ens tänka på, tur att det mest är nerför.

Varför utsätter jag mig för detta då? Jo, jag köpte mig en ursnygg bikini igår och jag måste nog fixa en beach-look för att då användning för den. Lycka till mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar