måndag 23 mars 2009

090323 - värken

Idag ringde jag till sjukgymnasten, efter att ha fått rekommendationen av min bm. Det har faktiskt blivit bättre på nätterna den senaste veckan. Jag vet inte vad det beror på men jag har börjat lägga fötterna på en kudde, samtidigt som jag lägger en annan tjockare mellan låren. Kudden mellan låren har jag sovit med i 10 veckor nu men den andra kudden är ett nytt försök så det är kanske den som har hjälpt. Jag sov en natt utan någon kudde, förutom under huvudet, och den natten var hemskt. Jag hade så ont hela natten och på morgonen.

Jag fick en tid redan imorgon så jag behöver inte vänta så länge, det känns skönt. Jag har haft lite mer ont nu i helgen, även under dagen, så jag ansåg att det är bäst att ta tag i problemet när det ännu är ok och inte olidligt. Jag gör mitt bästa men det är svårt att inte sitta med benen i kors eller att luta mer på det ena benet än det andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar