tisdag 30 november 2010

Ok, här kommer utmaningen Victoria!

Jag blev utmanad av Victoria så här kommer mina svar! Jag fick ta mig en ordentlig funderare över dessa frågor, de som såg så lätta ut innan jag började :)

4 matprogram jag gärna ser:

Denna var lätt. Jag är lite tråkig av mig och kollar inte på matprogram så det blir en strykning på denna fråga.

4 saker jag har ätit idag:
  • Fil
  • Korvstroganof med ketchup
  • Pepparkaka
  • Smörgås med leverpastej
4 smaker jag längtar efter:
  • Lussebullarna i frysen
  • Färska jordgubbar
  • Goda söta apelsiner
  • Paradisasken i skafferiet
4 saker på önskelistan:
  • Sängkläder
  • En shoppingdag när jag kan handla hur mycket jag vill
  • En vit jul med en fin stor gran
  • Jag kommer inte på något mer så det får bli den klassiska "fred på jorden" :)
4 smaker jag avskyr:
  • Att behöva stiga alldeles för tidigt
  • Bilister som kör så nära att de borde känna lukten av ens avgaser
  • Långdragna förkylningar
  • Att köra i snöoväder
4 personer jag utmanar:

1 kommentar:

  1. haaj=) har inte kvar mittunderbaraliv. tog bort den för ett tag sen men har en ny. http://lottan.bloggplatsen.se

    SvaraRadera