lördag 27 november 2010

På hemmaplan

Nu är vi hemma igen efter en varm och härlig semester. Istället för att rabbla upp en massa som vi gjort och som har hänt kanske jag återkommer till det senare i form av tillbakablickar. Kortfattat har vi badat, solat, tittat pådjur, lekt i sanden och ätit gott. Helt i min smak! Tösen har skött sig "exemplariskt" som mamma beskrev det, en så duktig liten flicka.

Det blev en arbetsdag för mig denna veckan och den bara flög iväg. Jag trodde att jag skulle ha glömt en massa saker men det sitter där det ska, helt otroligt! Egentligen borde jag fortsätta söka andra jobb, pga min utbildning, men just nu trivs jag så bra att jag inte vill börja något annat. Jag har många år på mig att arbeta så det är ingen stress.

Jag trodde inte att jag skulle bli jetlaggad efter resan men tydligen har jag det. Jag steg upp med tösen, pigg som en lärka idag klockan 05.00. Tänk vilken lång helg jag kommer få när den börjar så tidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar