onsdag 22 juni 2011

Midsommar står för dörren

Som alltid var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Nu är det inte långt till semestern och solsken hoppas jag men innan dess har vi ju midsommar. Tanken är att åka ut till Tjärö och fira i år. Jag hoppas även här på solsken som resten av Sverige.

Tösen har fått ett större ordförråd, dock är det fortfarande svårt att veta vad hon menar ibland eftersom vissa ord inte har ett rätt i sig. Häromdagen lärde jag mig vad "menne" betyder. Tösen satt och frågade efter det och jag satt som ett stort frågetecken. Tillslut slog det mig, välling såklart.Inte 100 % korrekt men hon försöker ju.

Just nu förstår jag varför jag inte uppdaterar här så ofta. Tösen vill så gärna sitta i mitt knä och knappa på tangentbordet, det är inte så lätt att göra något alls på datorn då. Så var det med den saken... Bättre lycka nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar