tisdag 7 juni 2011

Stockholm

Ja nu är vi hemma igen. Vi hann besöka både Skansen och Junibacken. Tösen fick åka karusell för första gången och det tyckte hon var jätteroligt! "Mer traktor!!!" löd betyget. Jag tar det som en 10-poängare.

På junibacken åkte vi sagotåget där vi fick se lite av Astrid Lindgrens alla sagor. Tösen satt så snällt och fascinerades av tågresan. Hon har varit ett exemplariskt barn hela resan, vår fantastiska lilla tjej. Tyvärr stannade Bo kvar på tunnelbanan och efter en massa letande, frågande och ett samtal till SL inser jag nu att vi måste köpa en ny dinglis vid namn Bo. Stackars lilla Bo... Jag letade på flygplatsen efter en ny, men det fanns ingen. Inte heller hade affärerna i stan någon på lager, men på fredag kanske det kommer in en ny Bo. Tösen kommer att bli så lycklig!

Imorgon börjar rocken och rocka det ska vi. Visst, jag ska jobba också så min rockfestival börjar inte förrän på torsdag efter jobbet men för tösen och sambon så börjar det imorgon. Nu håller vi alla våra tummar för solsken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar