onsdag 24 augusti 2011

Mata pippi

Det gick bra på dagis med toabesöken och jag tror allt att det gjorde susen att komma tillbaka. I tisdags var jag hemma med tösen och idag var sambon hemma och hon har varit så duktig, en exemplarisk liten flicka :)

På vår lediga dag åkte jag och tösen ut till mamma och bror min för att mata fåglarna i hamnen. Tösen tjatade om att mormor Lisa också skulle med så jag ringde henne och hon följde så glatt med hon också. Efter fågelmatningen, som tösen tycker är superkul, åkte vi till mormor Lisas kolonistuga där vi spenderade några timmar i solen. Underbart väder för en utedag!

Snart är det helg igen och nu står det kalas på schemat. På söndag är det kalas hos tösens bästa kompis och nästa onsdag är det kalas här hemma. Jag gillar kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar