tisdag 30 augusti 2011

Vår lilla stora flicka

Idag var vi på bvc för en extra koll eftersom tösen är så kort. Glutenallergi är uteslutet sedan tidigare och hon följer fortfarande sin egen kurva så det såg bra ut. Hon väger nu 11.25 kg och är 80 cm lång. Jag trodde att hon var längre, men så länge hon inte dippar på kurvan så var det tydligen ok. Jag hoppas att hon växer till sig lite, hon har några år på sig att göra det. Dock har hon ju inte de bästa förutsättningarna när man ser på mig och sambon. Tur att hon är världens sötaste barn :)

Imorgon står det frissering på schemat. Det är jag och sambon som ska klippa oss medan tösen ska leka med sin mormor. Kvällen bjuder på kalas eftersom vi har en stor dag att fira. Sambon fyller år! Jag är som en barnrumpa och kommer säkert att vakna flera gånger under natten. När tösen fyllde år vaknade jag många gånger och när jag tillslut tyckte att det var dags väckte jag sambon som sov gott. Vissa saker är svåra att växa ifrån :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar