lördag 1 mars 2014

3 eller 30

Idag var jag och stora tösen på stan och shoppade lite. Fyndade en overall till nästa säsong under halva priset, så jag känner mig nöjd! Hittade även en snygg bh och ett nytt fotoalbum. Vi framkallade bilder förra veckan så det gamla albumet blev fullt. Stora tjejens bilder är nu insatta men jag har en del kvar på lillasysters.

Vi handlade lite mat på vägen hem och som alltid blev det lite mer med hem än jag tänkt mig. De säljer lite leksaker och jag har länge sneglat på en vävstol från Micki. Den kostade bara 199 kr så jag kände mig tvungen att köpa en, stora tjejen hade tyckt det var så kul tänkte jag för mig själv. Jag älskade det som liten.

När vi kom hem började vi genast väva mattor till dockhuset. Jag vet inte vem som tyckte det var roligast, troligen jag. Jag fann mig själv sittandes med vävstolen ensam medan tjejen gått in till tvn. Jag kollade en extra gång på paketet men jag hade sett rätt. Vävstolen var från 3 år, inte 30...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar