lördag 22 februari 2014

Tillbaka i verkligheten

Det märks att jag har kommit tillbaka till jobbet nu. Jag hinner varken blogga eller spela candy crush :)

Veckan har gått fort. Helt plötsligt var det fredag. Dagis har fungerat bra. Det har varit en mysig vecka eftersom många har varit lediga nu på lovet. En passande vecka att börja dagis på riktigt.

Idag var vi i Halmstad och lekte på lekland. Jag tycker faktiskt att det är det bästa av dem jag varit på. Då har vi ändå varit i växjö, Kristianstad och Kalmar med. Lillan kunde ta sig fram nästan överallt. Rutschkanan från växjö hade iofs fått vara där med. Hade det varit färre gäster så hade allt varit super. Det är många på lekland om helgerna. Barnen var helt slut när vi åkte hem och sov ända till Olofström.

Jag och stora tösen myste och tittade på melodifestivalen ikväll. Hennes favorit var introlåten till Linda (tror jag det var). Den danska låten "jag kalder på dej". Hon blev grymt besviken när hon insåg att det inte var den de skulle dansa till.

Imorgon har vi en helt planlös söndag. Härligt! Det blir nog att titta på ishockeyn även för mig, fast jag inte är det minsta intresserad av sport. Jag antar att det ingår i allmänbildningen att se finalen :)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar