lördag 30 maj 2009

090530 - Babyproffsen

Igår var jag inom babyproffsen och köpte några saker var kvar på inköpslistan. Självklart kom jag hem med lite extra, men det hör ju till! Jag hittade att de hade ett vägghängt skötbord för 495 kr, vilket var halva priset av det som finns på en annan affär i stan så jag blev glatt överraskad. Ikeas skötbord är för brett för vårt lilla badrum men detta var 15 cm smalare och passar perfekt! Sen hittade jag en söt badtermometer som var formad som en säl och en örontermometer för bara 439 kr (tror jag det var). De brukar kosta runt 600 kronor, vilket jag tycker är alldeles för mycket. Framme i kassan hade de en massa ursöta bodys. Jag vet att jag inte behöver fler just nu men jag kunde självklart inte motstå... Jag hittade en näs-frida också, får se om den kommer till användning. Jag har hört att de är bra iaf, men det återstår att se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar