onsdag 13 maj 2009

Kläder



Det bruna setet är inköpt på Ullared för 39,95 kr för tröjan och 35,95 kr för byxan. Även de vita byxorna är från samma ställe, 34,95 kr. Sparkdräkten och den blå/vita omlott-tröjan har vi fått av mina föräldrar och är i stl 50.



Jag fick 50 kr rabatt på valfri vara på lindex och eftersom att jag inte hittade något fint till mig själv så blev det två små bodys för 69,50 kr/par. Sparkdräkten har vi fått från mina föräldrar. De röd/rosa bodysarna köpte jag egentligen till en kompis dotter, men hon hann växa för mycket innan jag var och hälsade på. Billigt och bra iaf, 15 kr/st, crossbow.




De två vänstra pyjamasarna köpte vi på Ullared för 39,95 kr/st och den mönstrade med matchade mössa inhandlades på Lindex-rean. Pyjamasen kostade bara 19,50 och mössan 9,50. Det gäller att passa på!






Den gröna bodyn köptes på Ullared för 29,95 kr. De övriga passade jag på att köpa på rean (Lindex) för 19,50 kr/st.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar