onsdag 22 september 2010

BVC

I måndags var vi på bvc. Jag tänkte boka en tid för vägning och mätning men sköterskan hade tid med oss direkt så det blev smidigt avklarat. Nu väger den lilla tjejen nästan 9 kg, 8930 för att vara exakt. Vuxit på längden har hon också gjort, nu är hon 72,5 cm lång- Det är 2 cm längre än på 1-årskontrollen. Visst, hon är det minsta barnet på dagis men hennes söthet och charm väger upp längden helt klart. Det viktiga är att hon växer och följer sin kurva och det gör hon, lilla snäckan.

Imorgon är det bytaredag. Då ska tösen vara hos sin morbror medan jag spanar på fynd med Josse och Oscar. Jag hoppas jag hittar vad jag söker, annars får jag leta vidare på söndag eller i Oktober. Det är ju superbra med alla dessa bytaredagar!

1 kommentar:

  1. haha hon är alltid litet charmtroll=) gör så=) jag är hemma hela dagen=)

    SvaraRadera