torsdag 2 september 2010

Snart helg igen

Snart är mina två föräldraveckor slut. Jag måste ta vara på de två återstående dagarna nu. Egentligen skulle vi åkt och badat idag tillsammans med tösens bästa kompis men det var stängt på badhuset. Det är tur att de inte är äldre, då hade de förstått att det inte blev något badande som vi lovat :)

Imorgon ska tösen till dagis på förmiddagen. Jag ska arbeta lite men det tar inte så lång tid så lite egentid kommer jag nog allt kunna få, härligt!

Jag har börjat spana på resor nu. Jag vill så gärna åka iväg, passa på när tösen inte är äldre. Alla åldrar har sina positiva och negativa sidor när det kommer till att resa men vi har kommit fram till att det ändå är en ganska bra ålder att resa vid. Andra klarar det så det kommer vi nog också att göra. Hon kommer nog gilla det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar