måndag 21 februari 2011

"Momo, momo"

Ja du lilla flicka, imorgon ska du få träffa mormor hela dagen lång. Ni ska till mormor Lisa (min mormor), äta lunch, handla och busa till max. Så kul ni kommer att ha det! Jag vet en liten flicka som ser fram emot morgondagen.

Själv ska jag jobba, tänkte offra mig lite och arbeta lite övertid. Det är bara 6 veckor kvar nu och jag har lyckats klämma in lite semesterdagar under den perioden också så jag får ge lite tillbaka.

Min tanke är att vi ska hinna med Ullared på en ledig dag, hur det blir med den saken beror helt på möjligheten till barnvakt. Jag har varit sugen på Ullared sedan i höstas så nu är det på tiden att åka dit. En sak har vi på listan; tavelramar. Det är här skon klämmer lite också, hur säljer man in en Ullaredsresa till sambon enbart på tavelramar? Jag får fila på den idéen lite... Känner jag mig rätt så kan jag nog komma ut med en hel kundvagn trots att listan är mager :)

2 kommentarer:

  1. Passar det med tid och Oscar inte har för mycket den veckan ni ska åka så kan jag passa lilla Nelly så dom får leka lite. :) Jag är medveten om att jag kommer vara helt slut efterråt, men det är det värt :) Vi får höras om det. Klart ni ska till ullared..! Kram

    SvaraRadera
  2. jag hjälper gärna till att passa henne om det blir en tisdag, torsdag eller helg=)
    Kram

    SvaraRadera