lördag 12 februari 2011

Snart knakar det kanske

Efter vårt senaste läkarbesök ringde läkaren upp på grund av att tösen är för kort. Ingen nyhet där. Hon är en söt liten flicka. Han misstänkte gluten och bad oss åka till sjukhuset och lämna ett blodprov.

Tösen var jätteduktig på sjukhuset och sen var det bara att vänta. Jag var helt säker på att det faktiskt var gluten, det hade inte förvånat mig alls. Igår kom brevet på posten, provet var negativt - ingen glutenallergi. Det är ju helt underbart att få ett sådant svar! Nu har vi sagt till tösen att växa till sig till nästa mätning :)

I höstas hade jag en största önskan. Den gick tyvärr inte i uppfyllelse men än är det inte för sent. Jag hoppas att ni alla håller era tummar för mig!

1 kommentar:

  1. Ja när ska vi lära oss igentligen ? =)
    Jag håller tummarna för dig! Hoppas hoppas hoppas! Kram vännen

    SvaraRadera