fredag 25 februari 2011

Redan fredag igen

Tänk vad tiden springer iväg, vips är det helg igen. Jag har verkligen kommit till insikt hur viktigt ett arbete är för vardagen. Att arbeta 8 timmar om dagen gör ingenting om man verkligen trivs med sitt jobb, och det gör jag turligt nog! Jag kommer verkligen sakna mina kära arbetskamrater när det är dags för mig att ge mig vidare och jag hoppas innerligt att jag kommer att trivas lika bra på min nya arbetsplats. Med tanke på arbetsuppgifterna kan jag iofs inte tänka mig annat! Bara de är snälla mot mig.

Imorgon ska jag och tösen hälsa på våra bästisar. Lite te (en hel kopp är som vanligt att ta i) och en massa bus. Det kommer bli en del jagande efter tösen, som är frälst i Oscars fina rutschkana. Men vad gör man inte för de små?

Sambon jobbar helgen, vilket är mindre roligt. Detta är den tråkigaste helgen i månaden men jag ska nog kunna fylla dagarna med en massa roligt tillsammans med tösen. Skiner solen så ska vi försöka hinna gå ner till fåglarna och mata dem, det tycker tösen är roligt. Kanske Josse vill med på det tro? Jag kan se hennes leende när hon läser detta och läsa tanken "Åh vad mysigt det låter!!!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar