tisdag 8 mars 2011

Minisemester

Nu kommer jag att vara ledig två hela dagar och sen är det snart helg. Underbart! Friheten beror på att sambon har semester, så då vill ju jag också vara lite ledig. Tösen ska passa på att mysa med sin mormor imorgon. Jag hoppas att hon sköter sig och är snäll hela långa dagen, så att hon är välkommen tillbaka.

Snart måste vi börja planera sommarsemestern också. Någon resa blir det inte men en tripp till Kålmorden och Stockholm är inte helt fel. Inget är bokat men jag vill så gärna. Jag får vänta tills jag börjar nya jobbet bara så att jag vet att det passar med semestern. Nu är det bara 3 veckor kvar på kassan, tiden går fort.

1 kommentar:

  1. Va härligt med lite ledigt! Tycker Stockholm låter som ett bra förslag på sommarsemester ;-)

    SvaraRadera