söndag 22 februari 2009

090222 - 18+1

Tänk att tiden går så fort. Nu är det bara två dagar kvar tills att vi ska på ultraljudet. Åhh vad spännande det ska bli!!! Om två veckor så har det gått halva tiden, det är helt otroligt! Jag får se om datumet ändras något efter UL.

Jag har en riktig kakmani, äter kakor var och varannan dag. Även om jag försöker att låta bli så kan jag det bara inte. Hur göra? Jag har tänkt att sluta fika så mycket eftersom att det inte är så bra för barnet om jag äter socker hela tiden, men det har blivit en massa fikande de senaste veckorna så det är svårt att låta bli. Speciellt sugen är jag på biskvier, jag vet inte varför... Nästa vecka får det bli ändring på detta!!

I fredags fick jag ett mess av en kompis och arbetskamrat som undrade om vi hade gått ut med att jag var gravid. Hon hade inte hört någon prata om det och det tyckte hon var konstigt eftersom att det syntes. Så nu vet ännu en om vår underbara hemlighet men hon lovade att hålla tyst i några dagar. Vi har bestämt att berätta på tisdag för chefen, efter att vi varit på UL så vi vet att allt ser bra ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar