torsdag 26 februari 2009

090226 - Nu är det ute

Idag var jag uppe hos chefen och berättade om graviditeten. På eftermiddagen var jag med några jobbarkompisar och hälsade på hemma hos en annan jobbarkompis som är mammaledig. Det tog inte så lång tid innan de visste om graviditeten. Det syns inte på jobbet eftersom att jag har en stor tröja men i mina vanliga kläder syns det ganska tydligt, även om de tyckte jag var liten för att gå in i vecka 20 imorgon. Det kanske jag är också men det är ju första barnet så det beror säkert på det. Barnet var ju 19 cm i tisdags så pyret följer kurvan fin-fint!

Nu är det bara kompisarna kvar, det konstigt att de är sist ut att veta... Självklart vet de kompisarna som jag träffar varje vecka med de jag träffar lite mer sällan, som jag mest pratar med på telefon vet inget ännu. Får se när det blir av :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar