torsdag 10 juni 2010

Snälla vänner är guld värt

Idag har tösen lekt med bästa kompisen. Hon ville så gärna vara där en stund och det fick hon så gärna. Hon hade det så roligt sa hon. Tack snälla Josse för hjälpen!

Imorgon är sista jobbdagen för denna veckan och sen är det rocken som gäller. Jag får en dag där nere iaf, men så är det att vara förälder, man kan inte rocka alla dagar. Tösen ska sova hos sin mormor och morfar och sen kommer vi på söndag morgon och äter frukost tillsammans. Jag hoppas hon sover lika länge som idag, till 07.45. Hade någon sagt till mig för 1-2 år sedan att jag kallade 7.45 för sovmorgon så hade jag nog skrattat högt, men så är det. På något sätt tycker jag nu att efter 06.00 så kan man faktiskt gå upp, trots att jag mer än gärna sover kvar. Tänk vad saker och ting ändras :)

2 kommentarer:

  1. När du var liten ( och dina syskon ) tyckte jag det var helt ok om klockradion hade slagit om till 6:00!! Före kl sex var för tidigt. Ser fram emot en liten Nelly. Och : jag har handlat så jag hoppas ni har en god aptit på söndag, ni ska inte bli besvikna.

    SvaraRadera
  2. Nelly ser också väldigt mycket fram emot att få busa med er! Hon vill visa er alla hennes trix :) Jag längtar redan till frukosten! Mumma!

    SvaraRadera