lördag 5 juni 2010

Pisk

Nej, nu har jag varit otroligt dålig på att uppdatera, men till mitt försvar så är det inte så många kommentarer från er sida heller.

Tösen har lärt sig lite nya saker. Nu kan hon ta sig ner från soffan själv. Innan kröp hon rakt ut men jag och sambon och övat henne och nu sticker hon ut benen, håller i sig i soffan och kasar sedan ner på golvet. Kan man vara mer stolt? Hon kan dra upp nyplanteringar också, jag är inte lika stolt för det...

I helgen är sambon iväg så det blir tjejkväll här hemma. Tanken var att jag skulle kolla ifatt på alla grey's som jag missat eftersom jag jobbar sent på onsdagar, men avsnitten finns inte på tv-datorn. Vilka problem alltså. En kompis kommer över lite senare iaf och tösen vilar sig nu inför vad som komma skall, bus och lek!

Nästa vecka är det rocken. På lördag ska vi dit, jag och sambon. Förra året blev det inget för mig, kanske inte så konstigt. I år har sambon biljett för hela rocken men jag jobbar i veckan så lördagen är den enda dagen som passar mig. Det blev alltså en dyr en-dags istället. Tösen ska vara hos farmor och busa medan vi lyssnar på musik.

1 kommentar:

  1. Lilla gumman så duktig hon är. Ni SKA vara stolta över henne. Haha Maria planterar och Nelly drar upp. Det skulle du haft på film :)

    SvaraRadera