fredag 23 juli 2010

Grattis älsklingstösen!

Idag har vi haft 1-årsfirande här hemma. Dagen började med sång och presentöppning. Tösen blev jätteglad och var väldigt nöjd med sina presenter.

Under dagen har vi varit en runda på festivalen, tittat, ätit och återvänt hem. Det mesta är förberett inför morgondagens kalas, så jag hoppas att resterande förberedelser går fort och smidigt imorgon.

Egentligen skulle jag ut en lite snabbrunda ikväll men jag har inte orken till det efter gårdagens natt som endast bjöd på 4,5 timmars sömn. Så blir det när man lägger sig sent och har en liten hemma. Trevligt var det iaf på gårdagens grillning, trots att det blev senare än vad jag hade räknat med. Jag ska sova igen mig imorgon så att jag orkar morgonkvällen istället. Nu åter till tv:n och sen är det sängen som lockar.

2 kommentarer:

  1. Grattis till "stora tjejen". Tänk vad tiden går fort! Hoppas att ni ha de underbart och att N ha ätit massa tårta :)

    Från Jane i rby

    SvaraRadera
  2. Stort grattis :) Tänk att det redan har gått ett år.
    Kram, kram!!

    SvaraRadera