torsdag 1 juli 2010

Tänder

Idag har tösen varit ganska gnällig och velat vara i famnen större delen av dagen. En anledning kan vara att två tänder har börjat titta fram bredvid framtänderna. Nu sitter hon och sorterar sambons plånboksinnehåll, tänk vad kul det kan vara :)

Idag har vi köpt en present till tösen. Hon är ju snart hela 1 år! Jag tänkte köpa ett set med tallrik, skål och drickmugg med tomtebobarnen som motiv men sen såg vi att de inte går att micra och då försvinner ju en del av vitsen med det. Oftast värmer vi ju tösens mat så det blev som sagt inget med det. Tanken är att jag ska till Mairo också och köpa en present till men jag ska nog höra med Josse först och se om hon kanske vill med. Vad säger du om det Josse?

Nu är jag ledig i tre dagar, underbart!!!

1 kommentar:

  1. Mairo ? Men visst, jag följer gärna med. När? =) Kram

    SvaraRadera