tisdag 7 december 2010

Ett långt varmt bad

Idag gick jag lite tidigare från jobbet för att hämta tösen tillsammans med sambon. Hon blev väldigt glad när vi kom, men den hon kramade allra hårdast var Kajsa, hennes snuttefilt som hon fick i present av Oscar när hon fyllde 1. Men vi kom på andra plats iaf! Så fort jag fick upp henne i famnen så vände hon sig om till fröken och vinkade för glatta livet. Hon är en charmör den lilla flickan.

I kväll tog jag mig ett lugnt och varmt bad, alldeles själv. Det var underbart att bara njuta av att bada i lugn och ro, jag gör det alldeles för sällan. På min önskelista har jag skrivit upp badskum och andra badartiklar. Kanske tomten kommer med något sådant i år? Då kommer jag nog att bada lite mer frekvent kan jag tänka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar