söndag 19 december 2010

Förberedelser

Nu är det 4:e advent och julafton närmar sig med stormsteg. Vi ska fira här hemma och det innebär förberedelser. För tillfället är det köttbullarna som produceras i köket. Jag har hittat lite recept till julafton som jag ska försöka mig på. Ett är med creme fraiche, citron, rom med mera och det andra är en variation av risalamalta. Jag hoppas det är lika gott som det ser ut på bilden.

Tösen har mått dåligt i natt vilket har resulterat i dålig nattsömn för oss alla. Nu är hon pigg men vi måste nog vara hemma imorgon med henne ändå. Vi ska bara bedöma vem som har bäst argument för att få jobba :) Jag hoppas att jag vinner men det ser inte ljust ut.

1 kommentar:

  1. Stackars liten. säg till om ni behöver hjälp. jag är hemma vid halv 12 tiden och på tisdag är jag ledig.
    Kram

    SvaraRadera