söndag 5 december 2010

Ett litet skrynkligt paket...

Igår var jag och tösen hos mormor och fikade. Mamma kom dit också och sen begav vi oss ner på stan för att shoppa lite julklappar. För en gångs skull hittade jag precis det jag letade efter och jag kan bocka av några namn på julklappslistan.

På kvällen blev det paketinslagning. Till en början slog jag in paketen själv men sen vaknade en liten madame och villa hjälpa till. Detta bidrog till att vissa paket har skrynkligt eller söndrigt papper medan andra har tejp lite överallt men det ger ju en personlig prägel. Några paket fick jag börja om med ett antal gången efter fröken tyckte de såg väldigt spännande ut med paket och självklart ville hon öppna dem. Får se hur hon kommer reagera på julafton när alla får julklappar, inte bara hon. Hon kommer säkert vilja öppna allas paket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar