tisdag 14 december 2010

Snart är det jul igen!

Snart är julen här, det märks. Tända ljus, pepparkakor, lussebullar, paket och julmusik. Åh, det kittlar i fingrarna på mig. Jag vill så gärna att julafton ska komma nu på momangen så att de andra får öppna sina paket. Men först måste jag ju såklart handla klart de sista julklapparna, det får bli i helgen om jag inte hinner med det efter jobbet någon dag.

Tomtedräkt till tösen är inget problem i år. Denna lilla pyjamas var för liten på julafton förra året så vi köpte en annan som tösen använde trots att den var något stor. Den dräkten passar perfekt i år.

1 kommentar:

  1. Söta unge! Hon är en riktig liten sessa :) Ja det är jätteroligt att vi blir så många! Kommer bli ett kanonkul kalas är jag säker på. Trevlig helg! Kram!

    SvaraRadera