fredag 21 januari 2011

18-månaderkontroll

Nu äntligen har vi fått en tid för 1,5-årskontrollen. Jag som trodde att de hade glömt eftersom tösen är 1,5 år nästa vecka men idag fick jag ett brev på posten. Nästa vecka är det dags att mätas, vägas och testas, se om hon följer sin kurva. Tur nog fick vi en tid den dagen som sambon är ledig. Jag vill gärna följa med så det är tur att jag kan flexa på jobbet :) Det gillar jag starkt! Det blir nog ett familjebesök på bvc kan jag tänka.

Ikväll var mamma och pappa här på besök. Mamma hade lek-eftermiddag med tösen och efter jobbet kom pappa med pizza. Tösen busade som bara den och somnade först för en liten stund sen. Det är svårt att sova när en massa roliga och spännande saker händer. En mysig fredagskväll helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar