söndag 9 januari 2011

Huset

Igår var vi på ljus och miljö och hittade denna fina kaffekvarn (till vänster). Den andra på hyllan är arv från sambons farfar. Man kan aldrig ha för många kaffekvarnar.


Vi är nästan klara med sovrummet. Det saknas lite lister än så länge och en liten byggnation vid garderoben men i det stora hela är det klart. Jag gillar lila så färgtemat var inte svårt att välja.


Badrummet renoverade vi i våras. Här gäller rött tema. Jag tycker handdukarna från Hemtex är jättefina och underbart mjuka som handdukar ska vara.


I Thailand fanns kuddfodral så man kunde bada i dem. Det var svårt att välja, vilket kanske är en anledning till att hade 10 st med mig hem. Även kuddfodralen i sovrummet är härifrån. Jag hade velat ha med alla hem men man måste ju vara realistisk, även på semestern.

1 kommentar:

  1. TACK, underbar vän. För din fina kommentar. Och TACK för att du verkligen bryr dig om Oscar, och oss. Det värmer. Du är, en riktig vän. Utan tvekan.
    Oscar saknar nog Nelly nu, så jag hoppas att vi kan ses i helgen. Så barnen får leka lite.
    Hoppas ni har en underbar fredagskväll. Kramar

    SvaraRadera