söndag 2 januari 2011

Första söndagen på året

Idag har vi haft fullt upp. På förmiddagen kom Josse och Oscar över på lite lek och lunch. Barnen hade det så roligt. Som vanligt hann vi inte sitta och fika själva en stund eftersom barnen inte alltid samtidigt men det gör inget.

Efter middagsluren tog vi en promenad till min bror för att hälsa på och titta på hans nya köksgolv. Riktigt fint måste jag säga, det passar perfekt i deras kök. På vägen hem gick vi inom asarumsmöbler. Jag vill gärna hitta en buffé till matrummet och nya hallmöbler. Jag hittade en buffé som jag ska föreslå för sambon men vad gäller hallmöbler så är jag inte helt hundra.

Vi gick inom Anja och Adam på vägen hem. Han växer så mycket för var gång. Det blev en snabb träff idag men förhoppningsvis hinner vi prata mer på onsdag.

Väl hemma väntade mamma och pappa på oss. Tösen sken upp som en sol när hon fick syn på dem. Det är så härligt att se! Efter en kopp kaffe och bus tackade de för sig medan tösen och jag bestämde oss för att ta ett bad. Vi leker alltid badland i badkaret, det tycker tösen är väldigt roligt. Jag håller henne i händerna och drar runt henne i badkaret. Efter badlandet var tösen klar för dagen och slocknade på stört. Natti-natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar