söndag 16 februari 2014

Helgens favoriter

I fredags tog jag och barnen en tur till lekandet i Kristianstad. Barnen tyckte det var jätteroligt.

På eftermiddagen förberedde vi efterrätten inför alla hjärtans dag. Vi gjorde fruktsallad, jag och stora tösen iaf medan lillan mest åt upp all frukt hon fick ansvar för.

När sambon kom hem hade vi dukat upp med rosblad, tända ljus och trerätters på altanen. Det var väldigt mysigt och uppskattat. Sambon hade med sig en underbar bukett blommor till mig.

Igår åkte jag till Malmö och besökte några vänner. Vi åt middag, gick en runda på stan och kollade på melodifestivalen. Jag hittade två söta tunikor på pop till barnen så de matchar fint!

Nu ska jag vila upp mig ordentligt inför imorgon när verkligheten börjar igen. Så spännande och roligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar