lördag 8 februari 2014

Kläder till barnen

Jag brukar inte beställa kläder på nätet eller köpa för så mycket till barnen om de inte behöver kläder men nu kunde jag inte hålla mig. Jag har hittat ett företag som syr upp på beställning via Facebook, IELM. De har Fantastiska tyger och eftersom det sys upp på beställning kan jag då matchande till barnen.  Det är svårt att hitta annars.

Nu har jag beställt ett varsitt set till våra små sötnosar och lite annat. Jag längtar så efter att de ska sys och skickas till oss, men det tar några veckor.

Jag tycker det är roligt att se nya sett att marknadsföra företag och nya säljkanaler. Facebook är en stark kanal för detta och det märks inte minst på detta företag som har många "gilla" och är väldigt aktiva. Det är kul att handla från företag som dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar