måndag 17 augusti 2009

Hörseltest

Idag ringde de från sjukhuset och hade fått remissen från Lund på en ny hörselundersökning. Den de gjorde på BB visade inget tydligt resultat så då blir det ett nytt test efter några veckor. Så om två veckor ska vi åka till sjukhuset och testa igen. Jag tror inte det är någon fara, hörseln verkar fungera som den ska, men det är skönt att få det svart på vitt.

Efter det ringde jag till BB i Karlskrona för att fråga om höftleds-screeningen som de gör här i länet. De gör inte det i Lund och jag skulle vilja göra det även om jag inte tror att det heller är något fel så är det bättre att vara på den säkra sidan. Vi fick tid redan på torsdag. Tyvärr jobbar ju sambon nu så jag kanske måste åka själv. Jag har frågat en kompis om hon kan följa med och håller tummarna på det. Jag vill gärna att någon följer med om tösen blir ledsen så kan ju lite sällskap i baksätet hjälpa. Hon brukar sova gott i bilen så det gör hon säkert nu med. Nu är bara frågan vart vi ska på sjukhuset, var undersökningen utförs. Jag glömde fråga det när jag ringde... Smart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar