söndag 30 augusti 2009

Pigg som en lärka

Idag har tösen varit vaken nästan hela dagen. Klockan 8 fick hon nog av sängen och ville inte sova längre. Jag hade gärna sovit lite längre. Jag tänkte sova lite runt middag när hon brukar sova men det blev det inget av idag. Vi var hemma hos en kompis på eftermiddagen när jag gett upp sovandet och där höll hon sig minsann vaken. Hon slumrade till tio minuter några gånger men inget mer. Behöver jag säga att hon var grymt trött när vi kom hem. Sambon och tösen gick och la sig nu på kvällen och då somnade de båda gott. Får bara hoppas att vi alla kan sova gott och länge natten som kommer.

Tårtbottnen är klar och står på svalning. Nu ska jag bara bestämma vilken fyllning jag ska ha i och hur den ska garneras. Hmm, det tåls att tänka på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar