fredag 21 augusti 2009

Screeningen

Igår var vi i Karlskrona och kollade höfterna. Till min förvåning kostade det inget, det brukar alltid kosta, iaf en avgift på 80 kr även om man har remiss (vilket jag inte hade...) Får se om det dyker upp en faktura på posten sen. Allt såg bra ut vilket känns skönt att veta. Tösen sov hela vägen dit, när vi shoppade och på hemvägen. Den enda gången hon vaknade var på undersökningen, vilket hon inte alls gillade. Jag kände mig taskig som drog dit henne men det var ju för hennes eget bästa. Svårt att förklara det för en 4 veckors.

Vi har varit och hälsat på min mormor idag, som ska sticka en söt liten kofta till tösen. Nu ligger hon och sover gott efter att ha varit vaken hela morgonen sedan kvart över nio. Ja, just det, idag fick jag sovmorgon! Hon brukar vakna mellan sju och åtta men idag lyckades jag få henne att sova lite längre. Helt underbart att vakna utvilad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar