torsdag 13 maj 2010

Torsdag

Det blev jag som tog morgonpasset idag. Det är skönt när vi lägger oss lite tidigare, då orkar jag gå upp. Frågan är bara varför jag ibland envisas med att jag orkar se ännu ett avsnitt av "Fringe" trots att jag vet att jag redan skulle ha gått och lagt mig? Det är dagens stora funderare.

Idag kommer en kompis till sambon, hans sambo och deras lilla son hit. Det ska bli så roligt att träffa dem! Än så länge har vi bara sett den lille parveln på bild men nu blir det alltså live-versionen. Innan dess ska jag jobba några timmar.

Vårt badrum är i stort sett klart nu. Vi ska bara köpa och hänga upp handduks- och toapappershållare. Vi har inte hunnit bada än men till helgen tror jag allt att det blir av, så underbart!

3 kommentarer:

  1. Åh, är badrummet färdigt?! Får man komma och kika...? =) /Sofie G

    SvaraRadera
  2. Det får ni gärna göra! Ni är så välkomna!

    SvaraRadera
  3. Du får ta alla bilder du vill =) Det är ju på din dotter också :) KRAM

    SvaraRadera