onsdag 5 maj 2010

Zzz

Resten av familjen ligger och sover medan jag tar mig en god kopp te. Jag har varit hos tandläkaren idag och det gick bra tycker jag. Inga hål som behövs lagas bara mina gamla vanliga "början till hål" som jag haft sedan högstadiet. Jag var helt säker på att de skulle vilja laga något med tanke på graviditeten, tänderna kan ta lite mer stryk under en sådan period.

Snart ska jag bege mig till jobbet. Lite segt för sambon eftersom han är själv ikväll men de kanske åker till tösens farmor och hälsar på. Jag hoppas tösen är go och glad i kväll. Hon har varit gnällig sedan hon hade feber. Dessutom äter hon väldigt lite, allt utom morgongröten. Inte ens bär till efterrätt ville hon ha idag. Jag undrar varför... Förhoppningsvis vänder det snart.

Ett antal nätter har tösen sovit dåligt. Hon har vaknat och skrikit. Vissa nätter har det tagit timmar innan hon somnat om, men i natt sov hon gott hela natten ända till 06.40. Det var skönt med nattsömn och "sovmorgon"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar