söndag 30 maj 2010

Första badet

Igår var det så fint väder, solen sken och det var hett på altanen. Den är ju inglasad, vilket passade perfekt för gårdagen. Vår lilla nakenfis kröp runt där ute och jag kom på den briljanta idéen att ta fram och inviga poolen. Sagt och gjort, 10 minuter senare var poolen uppblåst och "fylld" med vatten. Jag tog bara lite vatten i botten så att hon kunde plaska. Hon tyckte det var himla roligt. Hon plaskade, kröp in och ut ur poolen och skrattade som bara den. Det ser ut att bli soligt idag också så det blir nog ännu ett bad. Jag ska nog sätta på henne en baddräkt isf, så att jag kan ta lite bilder och lägga ut (nakenbilder är ju inte så smickrande trots att hon är liten).

Igår hade tösen barnvakt medan vi var på personalfest. Vi hade jättekul och det verkar ha gått bra här hemma. Det var verkligen jättesnällt av min kära bror och hans sambo att ställa upp. Snart ska även de bli husägare. Det ska bli så spännande att få se huset de köpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar