onsdag 26 maj 2010

En långhelg

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade här. Jag och sambon hade en barnledig helg tillsammans. Det var skönt att vara bara vi men sen längtade vi såklart efter vår lilla skatt. Under tiden hade hon det bra hos sin mormor och morfar. Även morbror och hans sambo var är på besök och lekte.

Igår var jag och tösen hos min syster och hälsade på. Hon bjöd på smaskig mat, tyckte både jag och tösen. Det är skönt att hon kan äta mer av vår mat nu, det underlättar en hel del. Tösen slog rekord i antal vakna timmar i rad, hela 7 timmar. Det ni! Hon var ganska trött men kunde inte sova. Hon suttade lite på tummen några gånger, blundade två sekunder och sen var det full rulle igen. Hon blev så glad när hon fick leka i lådan i köket och dra ut alla två-literspåsar ut dess förpackning.

Nu ska jag försöka få mig lite sömn så jag orkar jobba imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar