lördag 14 augusti 2010

Dags för mellanmål

Nu sitter vi och mumsar mellanmål. Det bjuds på fil med banan och lite flingor. Tösen har inte smakat flingor innan men det verkar hon tycka om.

Idag har vi jagat gummistövlar och det finns inte så mycket att välja på när man vill ha stl 20 i denna staden. Vi hittade ett par söta tillslut, efter att ha besökt stadens alla affärer. På tösens avdelning är de bara 9 barn än så länge men det kommer säkert vara någon med likadana stövlar så det är bäst att jag märker dem. Jag ska märka upp kläder nästa vecka med namnlappar som jag har beställt efter ett tips från en kompis. De är bara att stryka på, smidigt va?

Väl hemma tog sig tösen ett svalkande dopp i poolen. Jag var lite avundsjuk på henne och hade helst av allt hoppat i jag också. Tyvärr är poolen något för liten för mig :)

1 kommentar: