onsdag 11 augusti 2010

I farten hela dagen

Idag har vi varit i Kristianstad. Jag hittade tyg till mitt nya projekt, så nu ska jag bara bestämma mig för hur jag ska göra det. Trippen tog hela dagen så jag har inte ens hunnit att tänka på mitt jordgubbsland. Inhandlandet till avgränsningen kanske jag köper imorgon istället. Varför göra det idag när man kan skjuta upp det till morgondagen?? :)

Vi är nyss hemkomna från min kusin. Hon hade "me&I"-party. En del fint finns det men jag är för snål så det blev inget köp för in del. Däremot kom vi hem med ytterligare en speldosa från libero. Det är tösens favorit och jag har försökt köpa en till från libero men det går inte längre. Tösen blev superglad. Dessutom fick jag en hög med kläder med mig hem som inte passar kusinbarnen längre. Tusen tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar