söndag 22 augusti 2010

Lite av allt

Inskolningen är i full gång och nästa vecka är det jag som ska ansvara för att tösen kommer iväg. Barnen ska vara lite själva (utan föräldrar alltså) nästa vecka, så spännande!

Jag kommer vara ledig i två veckor nu, och de ska jag ta vara på. Tösen och jag ska busa som aldrig förr :) Veckan börjar med shopping med mamma. Vi får se om något följer med mig hem då, det är inte helt omöjligt.

Jag har skaffat mig en ny telefon nu. Den gamla stänger av sig hela tiden och så kan jag ju inte ha det. Det jobbiga är proceduren att få med allt gammalt till den nya telefonen. Mina nummer fixade jag med en gång men jag glömde alla bilder. Jag tänkte att det smidigaste måste vara att föra över dem via BT men ack sådan tid det tar när man har 140 bilder.... Jag kanske skulle valt en annan metod.

Nu ska jag strax till Josse, vi ska räkna lite, jippie!!!

1 kommentar: